top of page

הכנת הבית להצגה עבור קונים - 5 כללי זהב!

מה חשוב לעשות לפני שמפרסמים את הנכס למכירה
הכנת הבית להצגתו היא יותר מאשר הכנה של נכס לשיווק. היא מסייעת לקונים לדמיין את עצמם חיים בתוכו. למעשה זהו לב-לבו של החלק הרגשי שבמכירה, שגורם לקונים לראות מעבר לבית חדש ולדמיין לעצמם חיים חדשים. אז אם שאלת את עצמך איך מתחילים?..

הנה חמש מהעצות החשובות ביותר להכנת הבית להצגה בפני קונים:


1.לשמור על הניקיון הדרך הטוב והקלה ביותר להרשים: לוודא שהבית נקי ומסודר. כדאי לאוורר את הבית ולוודא שאין ריחות לא נעימים ולנקות היטב את הרצפות. שטיח חדש בנקודה אסטרטגית עוזר מאוד! בשלב הבא, חשוב להסיר מפני השטח חפצים אישיים, כאי לאפשר לקונים להרגיש בנוח.



2.אבל לא להשאיר אותו ריק הוצאת כל הפריטים עלולה לגרום לחדר להיראות קטן יותר. יתרה מזו, רוב הקונים מתקשים לדמיין לעצמם את הריהוט בתוך חדר ריק ועלולים לחשוב שהריהוט שלהם לא יתאים לחלל. בית ריק עלול לתת רושם קר ולא מזמין או אפילו לשעמם את הקונים וכתוצאה מכך, מכירה של בתים ריקים נוטה להימשך יותר זמן. לכן צריך להשאיר ריהוט בבית ולהיעזר חפצי נוי יפים כמו באגרטל עם פרחים או בסל פירות כדי לתת תחושה של חלל נעים שחיים בו.




3.לסדר את הרהיטים מחדש בעניין הרהיטים: פחות = יותר LESS IS MORE. פחות פריטי ריהוט בכל חדר – והבית ייראה מרווח יותר. כדאי לקבץ את הרהיטים למקבצים 'חברתיים' נעימים: הם יוצרים תחושה מזמינה וגם יכולים להפוך פינה מוזרה למיקום נעים וחינני. הכינו פינות וחללים מסוגים שונים בתוך הבית, כמו משרד או חדר משחקים אל תשכח להכין להצגה גם את האזורים החיצוניים כמו סידור וניקיון המרפסת וצמחייה חיה ומטופחת!




4.ללכת על סגנון נייטרלי היעד האולטימטיבי של הכנת הנכס להצגתו היא ליצור בית שיהיה אטרקטיבי לכמה שיותר קונים פוטנציאליים ומה שיפה בעיני המוכר לא בהכרח אטרקטיבי לקונה. לכן כדאי לבחור בסגנון פשוט וקלאסי, כי זה ממש לא הזמן לניסויים, ואף לוודא שהסגנון בחדר השינה הראשי יוכל למשוך כל אחד על ידי בחירה בסגנון נייטרלי (לא גברי ולא נשי).






5.תאורה טובה תאורה מכניסה חיים בחדר ויוצרת אווירה בחלל מגורים. תאורה טובה מסייעת למשוך תשומת לב למאפיינים החיוביים של הבית וגם ליצור אשליה של חדרים גדולים, גבוהים או רחבים יותר. לכן, פתחו תריסים או וילונות, החלפו אהילים דהויים או לא אופנתיים. השתמשו במגוון סוגים של מקורות אור בכל חדר כדי להוסיף עניין ולהדגיש את הרבגוניות של החדר.





האם כדאי לנו לשכור מומחה?

חלק גדול מהדברים המתוארים לעיל אפשר לעשות לבד או בעזרת המוכר אבל מומחה להכנת הבית להצגה HOME STAGING יכול להקל עליכם את המלאכה ולהפיק תוצאות מרשימות יותר.

רוב המוכרים כל כך רגילים לחללי הבית שלהם שברוב המקרים הם לא מצליחים למצוא שום דרך לראות מעבר לשימוש הקיים בחדר נתון. יועץ נדל"ן מומחה יבחן בעין אובייקטיבית ויידע איך להציג את הבית כדי למצות את מלוא הפוטנציאל שלו.





הטבה מיוחדת למחזיקים מידעון זה:

שעת ייעוץ חינם ע"י סוכן נדל"ן מקומי, מומחה ומנוסה לתיאום מהיר בתוך 24 שעות בלבד.

  • בפגישה אשר תתקיים בביתכם תקבלו טיפים חשובים אשר יכולים להקפיץ את ערך הבית באופן משמעותי, זאת מתוך ניסיון רב ופרספקטיבה מקצועית שרכשנו במהלך השנים האחרונות וכן מתוך מאות עסקאות שצוות הסוכנים שלנו ביצע ביבנה כמשרד המוביל והגדול בעיר.

  • כמו כן בסיום הפגישה תקבלו דוח CMA מודפס ומקצועי עם המלצות הפגישה הכולל מחיר מקסימלי המומלץ למכירה - ללא עלות וללא התחייבות מוקדמת.






לפרטים וקביעת פגישה יש לסרוק את את הברקוד QR במצלמת המכשיר הנייד שלך

או להקליק בקישור




52 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page